Palautuskäytäntö

TAVAROIDEN PALAUTTAMINEN

Tavaroiden palauttamista koskevat vaatimukset:

- Palautettava tuote on pakkaamaton ja alkuperäinen pakkaus on ehjä.

- Tuotteessa on valmistusvirhe.

- Palautettu tuote on puhdas.

- Tuotetta ei saa olla käytetty.

- Jos edellä mainitut ehdot eivät täyty, tuotetta ei katsota palautettavaksi.

- Tuotetta palautettaessa on toimitettava todiste ostosta: ostokuitti/lasku.

Palautus voidaan tehdä 14 työpäivän kuluessa. Asiakas vastaa palautetun tavaran toimittamisesta ja on vastuussa siitä, että palautettu tavara on turvallisesti pakattu ja vahingoittumaton. Asiakas vastaa palautuskustannuksista.

Jos palautat osan tilauksestasi, sinun ei tarvitse maksaa erikoistarjousten aikana saamastasi lahjasta. Tämä summa vähennetään palautetun tuotteen (tuotteiden) hyvityksestä.

Jos lahjakortti on käytetty varausprosessin aikana, palautusta ei palauteta. Ostetut tavarat on mahdollista vaihtaa annettujen palautusehtojen mukaisesti.

Palautukset on pakattava suojapussiin tai -laatikkoon, ja niihin on merkittävä osoitteesi:

Noreo
Sodybų 7a, 13277, Vilna, Liettua.

Kun kuriiri toimittaa tuotteen, asiantuntijaryhmä tarkastaa, täyttääkö tuote jonkin edellä mainituista ehdoista. Jos havaitaan, että tuote on palautettu täyttämättä edellä mainittuja ehtoja, tuotetta ei palauteta. Muussa tapauksessa palautetun tuotteen rahat hyvitetään pankkitilillesi 14 päivän kuluessa.

Mahdollisuus saada viallinen tuote on erittäin pieni, sillä 5 eri laatuasiantuntijaa tarkastaa tuotteen ennen kuin se saapuu asiakkaalle. Jos kuitenkin käy näin, älä käytä tuotetta ja ilmoita siitä meille mahdollisimman pian. Tässä tapauksessa vaihdamme tuotteen ja otamme kustannukset vastaan omalla vastuullamme.

Jos vika ei ole meidän hallinnassamme ja se todetaan tahalliseksi, tuotetta ei vaihdeta tai hyvitetä.

Voit halutessasi ottaa yhteyttä suoraan meihin tavaran palauttamista varten sähköpostitse: info@noreo.fi